Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
             
Bulut Solmaz

1/35 | German 3 Ton 4x2 Cargo Truck | Tamiya | Bulut SOLMAZ

Recommended Posts

52 dakika önce, Burak Ayağ yazdı:

Sonunda :D

:D

34 dakika önce, Kenan Turhan yazdı:

Kolay gelsin Bulut hocam,yardım lazım mı :lol:

Yardım eden siz seniz kesinlikle var ustam. Bir kaç şey öğrenirim hiç değilse. Benzin varillerinin rezin dökümü için daha aylar öncesinden sizden yardım almıştım zaten...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 saat önce, Ahmet Eren İspir yazdı:

Kolay gelsin abim

 

51 dakika önce, Doruk Şengül yazdı:

Kolay gelsin. İyi çalışmalar

Teşekkürler.

Okullar tatil diye Bu gün çocuklarla 3-5 günlük bir tatile çıkacağım. Zaten makete oturabildiğim yoktu, buda başka bir neden oldu bana :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bulut ustam kolay gelsin,ellerine sağlık.Niye sandık yaparken,kağıt kırtasiye işine girdin ki,direkt krem tüpüne araya karbon kağıdı koyup kopyalayabilir sin veya tüp üstüne asetat kalemle çizebilirsin :) kola,fanta,fruko tenekeleri çok çabuk kat yerlerinden kopuyor andan mütevellit krem tüpü kral yaaaaa :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 saat önce, Kenan Turhan yazdı:

Bulut ustam kolay gelsin,ellerine sağlık.Niye sandık yaparken,kağıt kırtasiye işine girdin ki,direkt krem tüpüne araya karbon kağıdı koyup kopyalayabilir sin veya tüp üstüne asetat kalemle çizebilirsin :) kola,fanta,fruko tenekeleri çok çabuk kat yerlerinden kopuyor andan mütevellit krem tüpü kral yaaaaa :lol:

Reyiz dökünce bana da bir iki sandık varil gönder de famoya koyam ya. :) 

Bulut sen de bi rahat dur ya, alet çantası nerden çıktı şimdi, kendi kendine iş çıkarıp uzatıyosun ha :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 saat önce, Kenan Turhan yazdı:

Bulut ustam kolay gelsin,ellerine sağlık.Niye sandık yaparken,kağıt kırtasiye işine girdin ki,direkt krem tüpüne araya karbon kağıdı koyup kopyalayabilir sin veya tüp üstüne asetat kalemle çizebilirsin :) kola,fanta,fruko tenekeleri çok çabuk kat yerlerinden kopuyor andan mütevellit krem tüpü kral yaaaaa :lol:

Artık öyle yaparım komutanım. Bizimkisi arada biraz kendime iş çıkartma. Yeni yöntem deniyorum.

30 dakika önce, Burak Ayağ yazdı:

Reyiz dökünce bana da bir iki sandık varil gönder de famoya koyam ya. :) 

Bulut sen de bi rahat dur ya, alet çantası nerden çıktı şimdi, kendi kendine iş çıkarıp uzatıyosun ha :D

eve dönünce bakarım varile, elimdeki tüm stoğu yollamıştım. mevcut kalıpla 3-5 tane daha dökerim.

gerçi mevcut sonucu sevmeyince yeni kalıp alma yollarına bakıyordum. 2 parça lı kalıp alma metodu şu an aklımda. 

Sandığa da bakarım. Elimde güzel bir sandık varsa kalıbını alayım. Yaw sherman'ın yanındaki sandık çok güzeldi. Kalıbını almadığıma çok pişmanım şimdi.

Alet çantasını da taktım kafaya. Mutlaka yapacağım. Ama iyi ama kötü olur bilemiyorum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×