Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
Kenan Turhan

1/48 |Supermarine Seafire F.XVII|AIRFIX| Kenan Turhan

Recommended Posts

1 saat önce, Kenan Turhan yazdı:

Eren çok sağ ol,perçin az birazda sabır isteyen iş ama olunca da mal buradayım diyor resmen :) sen hangi uçağa açıyorsun perçinleri ;)

Kenan abi teşekkürler.   1/48 Hasegawa P-40E ama daha paylaşımlara başlamadım. Ju-88 bitişini yaptıktan sonra paylaşmaya başlayacağım. 

Perçin açılan yüzeyi 1500 veya 2000 numara ile zımparalamayı düşünüyorum ?

IMG-20181004-WA0010

 

IMG-20181004-WA0009

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
1 saat önce, Bulut Solmaz yazdı:

Komutanım lazımsa bende de 3-4 adet ufak motor var. şu Ufak bit kadar olan dronların motorundan

Benim işime yaramıyor.

Bulut hocam çok sağ ol,şimdilik lazım değil ama,sen ayır bir köşeye,bu gidişle ben onları da takarım bir yerlere :lol:

1 saat önce, Sertaç Bayar yazdı:

Komutanım döktürüyorsun yine :) Ellerine sağlık. Uçmasından korkuyorum :)

Sertaç çok sağ ol, uçmasa problem ustam ya zaten :lol:

1 saat önce, Fatih YILDIZ yazdı:

Ellerine sağlık abi. 1/72 revell spitfire ile de ben uğraşıyorum biliyorsun. Senin çalışmayı görünce masaya oturasım gelmedi :unsure:

Fatih çok sağ ol,sen bakma bana ve mistere otur tezgahına,usul usul yap maketini :lol: zamanında misterin tükürükle,benimde uhu ile dekal yapıştırmışlığımız var :P

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, Eren Erdogan yazdı:

Kenan abi teşekkürler.   1/48 Hasegawa P-40E ama daha paylaşımlara başlamadım. Ju-88 bitişini yaptıktan sonra paylaşmaya başlayacağım. 

Perçin açılan yüzeyi 1500 veya 2000 numara ile zımparalamayı düşünüyorum ?

Eren ellerine sağlık,çok nizami perçin yapmışsın :D güzel duruyor,ben genel olarak 1000 numara zımpara kullanıyorum kabarıklıkları gidermek için,ardından astar öncesi bastırmadan tekrar perçinleri açıyorum içine dolan tozlar çıksın diye zor oluyor ama ıslak mendille bazen tam temizlenmiyor,astar atınca da dolabiliyor.Sorun vernik sonrası yıkamada çıkıyor,ip gibi 500 perçinin içinde üç beş tanesi yıkama sıvısı ile dolmadı sırıtıyor ;) gerçi onunda kolayı var,inatla dolmak istemeyen perçinleri tekrar çok sivri uç ile minik delmek sorunu çözüyor.:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
8 dakika önce, Kenan Turhan yazdı:

Eren ellerine sağlık,çok nizami perçin yapmışsın :D güzel duruyor,ben genel olarak 1000 numara zımpara kullanıyorum kabarıklıkları gidermek için,ardından astar öncesi bastırmadan tekrar perçinleri açıyorum içine dolan tozlar çıksın diye zor oluyor ana ıslak mendille bazen tam temizlenmiyor,astar atınca da dolabiliyor.Sorun vernik sonrası yıkamada çıkıyor,ip gibi 500 perçinin içinde üç beş tanesi yıkama sıvısı ile dolmadı sırıtıyor ;) gerçi onunda kolayı var,inatla dolmak istemeyen perçinleri tekrar çok sivri uç ile minik delmek sorunu çözüyor.:)

Kenan abi  teşekkür ederim. Açtığım hattın düz olması için Dymo bant kullanıyorum. Zımparadan sonra muhtemelen derinleştirmek gerekecek ve tek tek dalmam lazım sanırım, kör eder beni tüm gövde üzerinde uygulamak :) Ama artık girdik bir yola. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
1 saat önce, Ferhat Karadeniz yazdı:

Vay arkadaş bizde maket yapıyoruz diye geziyoruz ortada. Abi seni aşşa yukarı 5-6 yıldır tanırım ne bitmez krem tüpüymüş arkadaş baki senseidenmi aşırıyon yoksa 😂

Eyvallah sayın başğanım,bildiğin gibi sensei yaşlı ve moruk olduğu için her yerine sürmelik krem alıyor :lol: kabuklarınıda üleşiyoruz :lol:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
On 05.10.2018 at 11:14, baki temel yazdı:

Çerkezköyün paşası emeğine elerine sağlık diyeyim.Bir çok cevapta yine gıybetimi yapmışsın ama benden aldığın feyzlerden hiç bahsetmemişsin ama senin hava attığın yerde benim rüzgarım eser gözüm:P

Çok sağ olunuz ifinim :lol: başta sen ve ettiğin haltla ilgili teşekkür ettik ya mırmır,daha ne yapayım karşına geçip güvercin takla mı atayım,yağmursuz havada şemsiye açıp dolaşan iklimmen Baky :lol:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
17 dakika önce, Bayram KOÇER yazdı:

Abi bu haliyle bile çok güzel görünüyor :) Bende 72 ölçek için uygun olanını bulursam ben de alıyım :D Tanklara, zırhlı araçlara perçin açasım geldi :lol: Ellerine sağlık abi..

Bayram çok sağ ol,72 de bu çok daha zor olur 48 eh işte,32 de ise dile gelir konuşur perçin merçin ne varsa :lol:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
2 saat önce, Bulut Solmaz yazdı:

Eline sağlık Kenan hocam. Bu da dile gelmiş valla. Panel çizgilerine boya öncesi görmek için bir yıkama geçtin sanırım... Gözlerimiz bayram etti.

Bulut hocam çok sağ ol.Evet perçin ve panel çizgilerini daha net görmek için yıkama yaptım,astar sonrası uğraşmamak için,yinede bir iki küçük sorun çıkıyor ama lokal işlemle halledilir sanırım,gözlere bayram için havuç,kel Baky nin saçları için şimşir tarak :lol: öneriyorum ama tamiya olması şart :lol:

28 dakika önce, Can TARI yazdı:

Hocam iki ricam olacaktı... Pop perçin üzerine perçin açar mısın ve ayrıca krem tüpünden 1/72 krem tüpü yapar mısın lütfen :D:D

Abi ne demek sen iste yeter ki,perçin üstüne rondelalı somun bile yapar,krem tüpünü de 1/144 e kadar indiririz evellallah :lol:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, baki temel yazdı:

aylak bakkal da...........larını tartar işyok güç yok gam yok kasavet yok böyle olunca da pırkalayıp durursun.Ha bir de şeytan boş kalınca ne yaparmış bilirsin:P.Eferin eferin güzel oluyor emeğine sağlık rahmetli bodrum paşasının çerkezköy şubesi:D

Değerli büyüğüm diyemeyeceğim ama pek de büyük olduğun söylenemez,mini mini biri ve çeyrek porsiyon olduğunu cümle alem biliyor teşekkürlerimi hiç acımadan sana takdim ederim muhterem,boş kalan şeytan konusunda mastır yapmışsın anlaşılan,ben genelde salavat getirmeyi tercih ederim,itikat meselesi :lol: o senin değin aylak bakkallar 80 li 90 lı yıllarda kaldı,hani o tarak girmeyen saçlarımızı limonla parlattığımız yıllardı müzmin moruk,şimdi kafamızda kalmış üç tel :P resmi daireden fotoğraf istendiğinde,beleş olsun diye iş yerinde suratını fotokopi makinesi ile çeken Baky :P şubemizde personel açığı var gel diyeceğim ama beşinci kez emekliye ayrılıp tekrar çalıştığından zor gelirsin :lol:

31 dakika önce, Umut Can Aydın yazdı:

Güzel oluyor abi ellerine sağlık. Enjektör iğnelerini ne ile kestin ?  :P 

Umut çok sağ ol,iğneleri dramel ile kesiyorum :lol:

21 dakika önce, Evren İmgel yazdı:

Dremel olarak tahmin ediyorum :)

Tahminin doğru ve net Evrenciğim :lol: kesmek için bir ara,plastik saplı yan keski Baky yi denedim olmadı körelmiş orta çağ aleti kart düdük :lol:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×