Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
Volkan GİRGİN

1/32 | Colonial Viper Mk.II | Revell | Volkan GİRGİN

Recommended Posts

36 dakika önce, Evren İmgel yazdı:

Video bekliyoruz :) Işıklı modeller beni benden alıyor ya ...

 

Valla o video işi modeli yapmak daha zor ya :D başladım düzenlemelerede ne zaman biter bilmiyoırum

 

13 dakika önce, Kerem Erkmen yazdı:

Pek güzel. Eline sağlık.

Pek bi teşekkür ederime efenim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Elinize sağlık. Videoda güzel olmuş.

JDVyaY.jpg

Şunu gördüm zaten daha bir taktir ettim sizi :)

Videoda keşke boyama, eskitme vs gibi çalışmalarda olsaydı. Sanırım kayıp olan bölümler onlar. Viper'ın ışıksız tek başına bile çok güzeldi.

O yanıp sönen ledleri, devre şeması (bir direnç den oluşuyor ama) açıklasaymışsınız, kenarlardaki boşlukları halletseymişsiniz çok daha harika bir video olacakmış. Tekrar elinize sağlık.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
1 saat önce, Doğanay Balaban yazdı:

Abi bence çok güzel bir çalışma olmuş, ellerine sağlık

 

Teşekkür ederim :)

 

1 saat önce, Bulut Solmaz yazdı:

Elinize sağlık. Videoda güzel olmuş.

JDVyaY.jpg

Şunu gördüm zaten daha bir taktir ettim sizi :)

Videoda keşke boyama, eskitme vs gibi çalışmalarda olsaydı. Sanırım kayıp olan bölümler onlar. Viper'ın ışıksız tek başına bile çok güzeldi.

O yanıp sönen ledleri, devre şeması (bir direnç den oluşuyor ama) açıklasaymışsınız, kenarlardaki boşlukları halletseymişsiniz çok daha harika bir video olacakmış. Tekrar elinize sağlık.

 

Onların hepsi vardı ama şans işte seçili olan dosyalar bozulmuş olanlar neredeyse yarısı :(

 

Z35y7k.jpg

 

Ledler ile bilgi vereyim , açıkçası herhangi bir devre yok modelde tamamen ledlerin özellikleri , ekranın aydıtlanmasında 5mm 2 ayak rpg color led mevcut , kırmızı yanıp sönen 3mm flasor led ,  motorlarda 3 adet 5mm adı şuan aklıma gelmedi ama bildiğimiz mum led :) çeşitli renkklerde satılıyor ama şeffaf almak daha mantıklı geldi ileride başka renk lazım olduğunda clear boya ile kendim renklendiririm daha mantıklı , diğer ledler 3mm yeşil , mavi ve kırmızı , Kullanılan fiber optic kablo yerine göre değişiyor kanatlardaki 0,50 , yanlarda 0,25 ön üst kısımlarda 1 ön yan kısımlarda 0,75mm lik kullanıldı , hepsi  1 adet 6v pil ile çalışıyor

 

Eskitme siyah yağlı boya ile çok ince yıkandı , egzoz çıkışaları ve silahlarda dark steel ve steel , diğer siyah efektlerde normal siyah pigment

kokpit kısmında daha çok efekt var ama montaj sonrası gözükmediğinden pekte gerek yok aslında :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×