Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
Kenan Turhan

1/48 | Mirage III C | Hobbyboss| Kenan Turhan

Recommended Posts

13 saat önce, Gökay Yalçın yazdı:

Boya çok güzel abi ellerine sağlık.

Gökay çok sağ ol,iki kat yedi ya ondandır :)

13 saat önce, Can Gürkök yazdı:

Kenan komutanım tek kelime ile harika.Eline koluna sağlık.Ayrıca elin de müthiş hızlı.

Yaşa varol Harbiye.

Abi çok sağ ol,bu konuda aramızda sipidiy baky var bilirsin biz eline su dökemeyiz ama çamur sıçratırız itina ile :D

13 saat önce, Sertaç Bayar yazdı:

Abi boyama çok güzel olmuş. Bayıldım. Ellerine sağlık.

Sertaç çok sağ ol ustam :)

12 saat önce, Bulut Solmaz yazdı:

bende maket yapıyorum diye ortada geziyorum

Benim tek ve amansız rakibimi sen biliyorsun,ben demiyorum sen görüyorsun,ipucu istersen vereyim ense köküne Allah ne verdiyse şaplağı yiyen bıky bıy :lol:

8 saat önce, Tolga Çatal yazdı:

Eline gözüne sağlık abi, nefis gözüküyor.

Tolga çok sağ ol :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
7 dakika önce, Gürkan Özkan yazdı:

Vay bee

Lançerle yakıt tankları bile tek başına iş

Bravo komutan 👏👏👏👍

Çok sağ olunuz sayın Gürkan hocam,amma velakin rayların efendisi,şimendiferlerin şahı bıkye yetişemem koşsam dahi :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
4 saat önce, Bulut Solmaz yazdı:

Ellerinize sağlık Komutanım. Harika oluyor. Nakış gibi işlenmiş.

Hangi taktiği uygulayacaksınız?

Bulut hocam çok sağ ol,mat sonrası çok ama çok az siyah pigment ile küçük dokunuşlar :D

3 saat önce, Gökay Yalçın yazdı:

X-22 hep bana sıkıntı çıkartıyor, inceltme oranı, inceltme malzemesi ve basınç olarak nedir abi formülün ?

Gökay aslında çok basit,şu taktikleri bir kere dene sorun kalmayacak,bir şişe X-22 yi bir kaba koy,aynı şişe içine iki kez selilözik tiner koy ve iyice karıştır.Yani 1 ölçü vernik,iki ölçü tiner hesabı, basınç 1 bar.Dene eğer sorun çıkarsa beraber Baky beyi döver gömeriz :D:lol:

2 saat önce, baki temel yazdı:

Komutanım ellerine sağlık o ka güzel olmuşki gece çorapsız yattım o derece yani.Dekalleri sana öğrettiğim mat vernikten sonra pigment tekniğiyle eskit yoksa fena ederim bilesin.;)

Çorap tamam da ,iç çamaşırı ihmal etme malum henüz kış çıkmadı üşütürsün motoru,sonra tüm gün çiğ gaz ve kurum atar:lol:mersi canım o tekniği sen kısa pantolonla parkta kaydıraktan kayıp,horoz şekeri yalarken abin uyguluyordu :lol:

1 saat önce, Umut Can Aydın yazdı:

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor :D 

Umut sağ ol kardeşim,iyi görünsün diye geberttim kendimi inan ki :P

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yutkunma efekti verecek bir şeyler olsa keşke..Ağabeyim naçizane bu kardeşinin bi isteği olacak..Sen modellerine yaptığın eklemelrle onları bambaşka hale  getiriyorsun..Şu decalleri de ne bileyim forsları mesela boya ile yapamaz mısın ? İniş takımındaki pistonu yapan modelci bu forsları da boyar ana göre :) Ellerine sağlık..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
28 dakika önce, ilyas orhan yazdı:

Yutkunma efekti verecek bir şeyler olsa keşke..Ağabeyim naçizane bu kardeşinin bi isteği olacak..Sen modellerine yaptığın eklemelrle onları bambaşka hale  getiriyorsun..Şu decalleri de ne bileyim forsları mesela boya ile yapamaz mısın ? İniş takımındaki pistonu yapan modelci bu forsları da boyar ana göre :) Ellerine sağlık..

İlyas hocam çok sağ ol,geçmiş vakitte dekal yerine baya yapmışlığımız da vardı :D en son dekal oluyor ya tez bitsin yenisini açalım uğraşmayalım hesabı ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
2 saat önce, Can TARI yazdı:

Kenan hocam, sol kanadın altındaki onsekizbindörtyüzellialtıncı  perçinin hafif hizası şaşmış  :P

Usta dediğin böyle olur arkadaş...

Abi çok sağ ol,gözümden ve elimden kaçmış,ama ben onu pişman ederim:lol: ustam senin en son hatırladığım bir adet F4 ün birmilyormilyonüçyüzellibin egzoz kanatçığını yapıyordun sanırım hala devam ediyor :lol: Bıky ile gelelim mi yardıma,ama giyinik olarak :lol:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, Kenan Turhan yazdı:

Abi çok sağ ol,gözümden ve elimden kaçmış,ama ben onu pişman ederim:lol: ustam senin en son hatırladığım bir adet F4 ün birmilyormilyonüçyüzellibin egzoz kanatçığını yapıyordun sanırım hala devam ediyor :lol: Bıky ile gelelim mi yardıma,ama giyinik olarak :lol:

:lol::lol:

Hocam egzozlar bitmişti de Mk.82'lerin fünyelerinde kalmıştım en son galiba, ama yayınladım mı hatırlamıyorum. F-104 de yarım kaldı sahi... Bakayım bir ara da sahalara dönüş yapayım bari, çok ara verdik iş güç seyahat gez göz arpacık derken :)  

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×