Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
Kenan Turhan

1/35 | Russian BTR-80A APC | Trumpeter | Kenan Turhan

Recommended Posts

Sıcaklarla boğuşurken aradan çıktı,tam olarak bir çok kişinin diyeceklerini söyleyeyim toz ve akıntı az daha olsaydı çok iyi olurdu. Evet belki ilerde raftan alıp tekerlere bir miktar Buff ile toz değişik pigmentlere akıntı yapılabilir ama şimdilik balkondaki tezgaha oturmayı düşünmüyorum çok sıcaaaaaaaaaaaaaaaaak :P

12345678910

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Evet kenan komutanım ellerine sağlık diyip gireyim mevzuya kit üstünde yaptığın extra çalışmalara şapka çıkarıp saygılarımı ve sevgilerimi sunuyorum.Bir şey sorayım bu BTR bosnada gelin arabasımıydı hacı bu ne böyle cillop gibi önüne bir de bebek koyaydın tam olaydı.Boya da da biraz dandiklik var neyse sıcaktan dır deyip geçeyim.Arkadaş bu araç hiç mi yağmur görmedi hiç kimse çamurlu postallarıyla ciğnemedimi bu aracı bir de bunlar asfaltta gidiyor du ben böyle gördüm diye riv riv yapıyorsun sıcaktan uğraşamadım agam demiyorsun. Tiz bu BTR düzeltile

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
6 saat önce, Ahmet Gürkan yazdı:

Eline sağlık Kenan usta... Şu sıcaklara rağmen iyi sabrettin, güzel iş! 

Ahmet çok sağ ol kardeşim sıcak mıcak yaptım kaçtım kilimanın altına,eylüle kadar girmem fırına pardon balkona :D

5 saat önce, baki temel yazdı:

Evet kenan komutanım ellerine sağlık diyip gireyim mevzuya kit üstünde yaptığın extra çalışmalara şapka çıkarıp saygılarımı ve sevgilerimi sunuyorum.Bir şey sorayım bu BTR bosnada gelin arabasımıydı hacı bu ne böyle cillop gibi önüne bir de bebek koyaydın tam olaydı.Boya da da biraz dandiklik var neyse sıcaktan dır deyip geçeyim.Arkadaş bu araç hiç mi yağmur görmedi hiç kimse çamurlu postallarıyla ciğnemedimi bu aracı bir de bunlar asfaltta gidiyor du ben böyle gördüm diye riv riv yapıyorsun sıcaktan uğraşamadım agam demiyorsun. Tiz bu BTR düzeltile

Tamam tamam yine buladın her yeri vıcık vıcık çımıra :D temiz yaptım evet elim varmadı kirletmeye kıyamadım delüğkanluya,Bosna değil Kosovadaydım gelin alayında konvoy başıydı  :blink: büyüyünce senin kipi modelci olunca yaparım kirli,pis,zeminli,otlu,börtü,böcüklü,sümüklü ameleli şeyler ben daha yeniyim abü,senin kadan galaksi,ultra,everen ötesi modelci olamadık ne yapak,ağlıyakta gözden mi olak ha :ph34r:

4 saat önce, Kerem Erkmen yazdı:

Galeriden satılık BTR :)
Çok güzel ve bir o kadar "temiz" olmuş Kenan Ağabey'im.

Ellerine sağlık!

Kerem çok sağ ol,inan az önce 50 bin bakımından çıktı servisten,orjinal değişeni,boyalı parçası yok,KGB kaskolu acente sahabı Putin abim :P

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
5 saat önce, Tolga Uzuner yazdı:

belki yeni girdi hizmete alla alla her askeri araç kirli akıntılı pis bakımsız pejmürde olmasın cnm, bunu zimmetledikleri askerlerin eskiden oto detailing dükkanı varmış cillop gibi bakmışlar işte :D

Tolga çok sağ ol kardeşim, sen benden yana oldun şükür :D evet araştırdım şoförü obsessif kompulsif çıktı :blink:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bir saat önce, Gökay Yalçın yazdı:

Vayy, 3D resim işine sende girmişsin abi...

 

Gökay güzel program usta,ilk deneme,kaliteli çekim yapamadım anca bu kadar oldu :D Baki süpervizörde istiyor ne olur bana da öğret yalvarırım yakarırım senin için olmayan saçımı süpürge ederim diyor,ben çok halletim de sanki ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×