Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
Gürkan Özkan

1/32 | Mini excavator | Fujimi | Gürkan Özkan

Recommended Posts

Guest M.D.   
Guest M.D.
 

Sağol Mustafa

Ufak öyle ufakki hala kablolama işini halledemedim. Şu bilgisayar kablolarını deniyorum şimdi 

Abi bide kablo mu yapıyon, tama detay iyidir ama fazlada zorlamamak lazım:D Eski tvlerde scart kabloları olurdu, onun içinde 40 kusur tane incecik kablo oluyo. Belki ölçeğe uyar, hatta bence kesin uyar aklında bulunsun abi:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Gürkan hocam ellerine mi,gözlerine  mi ,sabrına mı bilemedim ki,topuna birden sağlık :D bırak bu cımbız modelleri artık ihtiyarladın ele avuca gelenlerle uğraş,psikolojin bozulmasın durduk yerde :D yok böyle iyi dersen üstüne birde tok karnına günde tek toz BAKİSİLİN 500 mg  al bak her şeyin kalır :lol:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
 

Abi bide kablo mu yapıyon, tama detay iyidir ama fazlada zorlamamak lazım:D Eski tvlerde scart kabloları olurdu, onun içinde 40 kusur tane incecik kablo oluyo. Belki ölçeğe uyar, hatta bence kesin uyar aklında bulunsun abi:)

Biliyorum bazı yerlerde çok işime yarıyor onlar. Buna olmadı ama dur güzel birşeyler buldum ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
 

Gürkan hocam ellerine mi,gözlerine  mi ,sabrına mı bilemedim ki,topuna birden sağlık :D bırak bu cımbız modelleri artık ihtiyarladın ele avuca gelenlerle uğraş,psikolojin bozulmasın durduk yerde :D yok böyle iyi dersen üstüne birde tok karnına günde tek toz BAKİSİLİN 500 mg  al bak her şeyin kalır :lol:

Hehehe 

İhtiyarladım, bel omuz göz hepsi bitti 1/24e geçicem direk

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×