Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
             
Taner Onagül

1/24 | Nissan Silvia S15 | FUJIMI | Taner Onagül

Recommended Posts

Tezgahıma yeni koyduğum Nissan Silvia S15 1999-2002 yılları arasında iki ayrı motor ve donanımıyla (250 bg ve 165 bg) üretilmiş daha sonra 2002 de düşen emisyon rakamları ve düşük satış adedi yüzünden üretimine son verilmiştir... Modelim Fujimi nin detaylardan eksik her zaman ki modellerinden biri... Model üzerinde, kit üzerinden çıkan jant ve lastikleri kullanmayıp SSR 19' camberli jant ve lastikleri kullanacağım... Cuda nın astarını atarken S15 in de astarı aradan çıktı...

DSC_0013_zpskwzycmcy.jpg

DSC_0015_zpsvzheitbh.jpg

Kitin orj. lastik ve jantları;

DSC_0016_zps4ufmytcb.jpg

Takacağım SSR 19' jant ve lastik takımı;

DSC_0014_zpsrwhkmkgd.jpg

DSC_0017_zpssymyzk66.jpg

Ve astar;

DSC_0020_zpspe3uoyfa.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest M.D.   
Guest M.D.

Reelde yurdum insanı tarafından bu çekik gözlü üretimleri pek sevilmez ama kendi dönemlerinin efsaneleridir. 14 ve 15i canlı canlı kullandım ve çok tatlı araçlar. Kıbrısta yaşadığım 2 senelik süre zarfında birçok japon aracını kullanma şansı yakaladım. Bunların arasında en çok keyif aldığım araçlardan biriydi bu. Rc ile uğraşırkende yarış kepimdi. Yeri ayrıdır bende. O yüzden ilgi ile ve hakkını verecek bir ustada keyifle takip edicem. Kolay gelsin abi:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Şimdi, Mustafa Demir yazdı:

Reelde yurdum insanı tarafından bu çekik gözlü üretimleri pek sevilmez ama kendi dönemlerinin efsaneleridir. 14 ve 15i canlı canlı kullandım ve çok tatlı araçlar. Kıbrısta yaşadığım 2 senelik süre zarfında birçok japon aracını kullanma şansı yakaladım. Bunların arasında en çok keyif aldığım araçlardan biriydi bu. Rc ile uğraşırkende yarış kepimdi. Yeri ayrıdır bende. O yüzden ilgi ile ve hakkını verecek bir ustada keyifle takip edicem. Kolay gelsin abi:)

Teşekkür ederim Mustafa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Detay işi kite göre farklılık gösteriyor da olabilir abi. Bende iki tane fujimi var biri gırtlağa kadar detaylı, parçaları kutusundan çıkardığında geri zor sığdırılan tipte kit. Diğeri de detay fakiri yaparken uğraştıracak tipte bir kit. İkisi de aynı fiyat aralığında.

Bu arada Porsche nin konusunda senin ilgini çekebilir dediğim kitte Fujimi marka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bir saat önce, Veysel TURGAY yazdı:

Detay işi kite göre farklılık gösteriyor da olabilir abi. Bende iki tane fujimi var biri gırtlağa kadar detaylı, parçaları kutusundan çıkardığında geri zor sığdırılan tipte kit. Diğeri de detay fakiri yaparken uğraştıracak tipte bir kit. İkisi de aynı fiyat aralığında.

Bu arada Porsche nin konusunda senin ilgini çekebilir dediğim kitte Fujimi marka.

Dogrudur Veysel.... Fujimi olarak bu 2. Model... Ilki de buda detaysiz malesef..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Şimdi, Kerem Erkmen yazdı:

Taner Ağabey; arabanın taban kısmındaki desenler (resim biraz karanlık ya) kalıp izi veya baskı hatası mı yoksa desen mi? 

Plastiği gri üreten tüm firmalarda olduğu gibi renk desenidir o. Revellde, Tamiyada, Fujimide vs. vs. gri yaptıklarında plastiği, dalgalı bir görüntü oluyor plastiklerinde. Ama yüzeye etki etmiyor. Sadece renk farkı oluşuyor. Boyayınca gözükmez zaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Şimdi, Yunus Emre Coşkun yazdı:

Plastiği gri üreten tüm firmalarda olduğu gibi renk desenidir o. Revellde, Tamiyada, Fujimide vs. vs. gri yaptıklarında plastiği, dalgalı bir görüntü oluyor plastiklerinde. Ama yüzeye etki etmiyor. Sadece renk farkı oluşuyor. Boyayınca gözükmez zaten.

Hiç bilmediğim bir şey olduğu için bu tür araçlar, görünce, o ne dedim. Tanklarda da oluyor ama kendinden minik damar gibi bir hare falan ancak...

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 dakika önce, Yunus Emre Coşkun yazdı:

Plastiği gri üreten tüm firmalarda olduğu gibi renk desenidir o. Revellde, Tamiyada, Fujimide vs. vs. gri yaptıklarında plastiği, dalgalı bir görüntü oluyor plastiklerinde. Ama yüzeye etki etmiyor. Sadece renk farkı oluşuyor. Boyayınca gözükmez zaten.

Kerem Yunus un da acikladigi gibi plastik uzerinde dalgalanmalar var... Boyayi yedikten sonra bir sey kalmaz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×