Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
             
Sign in to follow this  
Guest

1/144 | Boeing 737-800 Air Berlin | Revell inceleme

Recommended Posts

Guest   
Guest

Revellin en meşhur olduğu konulardan birisi de sivil uçak maketleri. Bu konuda geniş bir seçenek sunabiliyor, fakat kitlerin kalitesi çok değişken. İlk maketim yine Revellden bir Airbus A319du ve fırça ile boyamıştım. Sevgili İlker arkadaşımın hediye ettiği bu maketi airbrush ile boyamak bir zevk olacak.

Kıyaslarsak 737-800 plastik ve kalıp kalitesi ile A319dan çok daha iyi, birleşme sorunları daha az. Decaller gayet güzel. Sivil uçaklardaki decal sayısı inanılmaz olduğundan gözünüz korkabilir. Maalesef bir Revell klasiği olan yapım klavuzlarını ve renk tablosunu hiç sevmiyorum.

Boeing 737-800 ülkemizdeki havayolu şirketlerinin çok tercih ettiği bir uçak. Bu sebeple THY, Pegasus gibi şirketlerin decallerini de temin etmek mümkün.

Sonuç olarak almaya değer ve fiyat olarak uygun bir kit. Hepinize bol maketli günler diliyorum :)

46F71F01-0A6C-4D12-A10B-15590F98ECA1-5267-000003D89290687E_zps26b4f768.jpg

539C3318-4589-45A0-A5F3-C80611EBCB16-5267-000003D89D420B2B_zpsb1e2b6a6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

winglets li falan hemde , yeni bir kalıp demekki.

Winglet = Kırık kanat genellikle sabit kanatlı uçaklarda uçağın verimliliğini arttırmak için kullanılan bir kanat ucu tasarım modelidir. Kıvrık kanat uçlarının yeni nesil Boeing 737 uçaklarının menzilini yaklaşık 240 kilometre artırdığı hesaplanmıştır. Dekallerin sol alt çaprazındaki ağaçta bulunan iki kıvrık parçaya itafta bulunmuş üstad :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Winglet = Kırık kanat genellikle sabit kanatlı uçaklarda uçağın verimliliğini arttırmak için kullanılan bir kanat ucu tasarım modelidir. Kıvrık kanat uçlarının yeni nesil Boeing 737 uçaklarının menzilini yaklaşık 240 kilometre artırdığı hesaplanmıştır. Dekallerin sol alt çaprazındaki ağaçta bulunan iki kıvrık parçaya itafta bulunmuş üstad :)

Uçağın kanat ucunda oluşan türbülansı engelleyip, hava direncini azaltarak yakıt tüketimini azaltıyormuş. Dolayısıyla uçaklar daha çevreci oluyormuş. Ben şahsen wingleti yoksa binmiyorum uçağa. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest   
Guest

kalıp güzel ve temiz görünüyor... paylaşım için teşekkürler tarık :)

Ne demek Barışım, yapınca da paylaşırız umarım :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×