Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
             
Sign in to follow this  
ilyas orhan

1/48|P-51d| Tamiya | İlyas Orhan

Recommended Posts

7 dakika önce, ismet güralp yazdı:

Ilk yorum benden gelsin Ilyas Hocam. Çok güzel final. Tonlamalar, akintilar müthiş.  Eline emeğine sağlık. 

Teşekkür ederim, sağolun varolun..Yağlı boyaya geçiş için kuru boya kalemi kullandım..çok daha iyi netice veriyor..Yağlı boya ile eskitme , soldurma işine artık daha cesur bakıyorum bu vesile ile :)

 

5 dakika önce, Ege Babacan yazdı:

Akıntılar çok çok iyi olmuş, ellerinize sağlık..

 :) Tonlamalar ve akıntı için ilk kez kooh-i noor marka kuru boya kalemi kullandım..Akıntı efektlerinde gerçekten de çok işe yaradı..

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 saat önce, Kenan Turhan yazdı:

İlyas hocam ellerine sağlık,dekalleride az eskitseydin daha bi güzel olurdu ;)

Teşekkür ederim ağabey...zımpara ile müdahale etmek istemedim , parçalanır diye....yağlı boya ile ufak dokunuşlar yapacağım :) o zaman daha iyi olur diye düşünüyorum

Share this post


Link to post
Share on other sites
Şimdi, Bulut Solmaz yazdı:

Zaten hastayım bu uçaklara zaten. Spitfire bir bu iki... Bu iki uçağa da hastayım. Ellerine sağlık İlyas hocam. Çok güzel olmuş. P-51 genelde natural metal oluyor. Arada kamuflajlı görmek hoş oluyor...

Keşke Pylon larıda doldursaymışsın :) 

Vallahi ben de çok seviyorum bu iki uçağı..sülün gibiler..Stokta 2 adet daha p-51 var..Onları nasipse metalik renkte bitirmeyi planlıyorum..Pylonlara gelince..Bunlar refakat avcı uçağı oldukları için sadece yakıt tankları var..Görev esnasında bu yakt tankları atıldığı için dönüşleri böyle oluyor ( üşendim yapmaya dememenin bi başka yolu :D ) beğenmene sevindim,teşekkür ederim..

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 dakika önce, Eren Erdogan yazdı:

Hocam hızına yetişemiyoruz :) Eline sağlık yine çok güzel bir final olmuş seri üretim hattı gibi hiç durmadan devam ediyor. 

kardeşim teşekkür ediyorum.. Emin ol elde parça ve detay üreten modelci üstadlarımız gibi çalışsam benim de tezgah yavaş işler :) Okula malum nedenlerle gidemeyince bu sene bol bol maket yapacak zaman oldu..Herhalde rekor bu sene olacak açımdan..Mart ayından bu yana 11 model bitirmişim..

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 saat önce, cem remzi küçükay yazdı:

yeni başlayan birisi olarak tecrübem yok gibi ama gözlemim iyidir.

HARİKA olmuş. 

görsellerde gerçek uçak gibi kullanılabilir.

emeğinize sağlık.

Teşekkür ederim..yakından bakıldığında pek çok hata bulursunuz emin olun :) görselini istediğiniz gibi kullanabilirsiniz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×