Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal

Can TARI

ÜYE
  • İçerik sayısı

    3.396
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Days Won

    30

Can TARI last won the day on September 13

Can TARI had the most liked content!

3 Takipçiler

Can TARI Hakkında

  • Doğum Günü 01-01-1972

Profile Information

  • Cinsiyet
    Male
  • Yer:
    İstanbul

Güncel Profil Ziyaretleri

4.587 profil görüntüleme
  1. Teşekkür ederim, umarım izlemeye değer bir proje olur. Görünüşleri çizmek çok zor değil, baz alınabilecek referans çizimler var sağda solda ama kesitler uğraştırıyor biraz
  2. Kapışmalar Konu başlığı

    Yahu bundan kavga da çıkar ha, demedi demeyin, alıngandır biraz bizim millet... Gökay, şunu bi' örneklendirsene, nasıl bir şey düşündün mesela?
  3. Kapışmalar Konu başlığı

    Hmmmm, yangında dalınacak ilk kişi kim ola ki acaba bu diyarda
  4. Güzel, güzel... Yaptığın işi ciddi yapıyorsun, daha güzel modeller üreteceksin, belli. 48'de çalışmak daha da zevklidir, kolay gelsin...
  5. 1/35 | Whisky Transporter | Baki TEMEL

    Haram işler bunlar
  6. 1/72 | US Tank Transporter Dragon Wagon | Academy | Baki TEMEL

    Bi' de çirkin bi' şey ki...
  7. 1/72 |Panzerhaubitze 2000|Revell| Kenan Turhan

    Yok arkadaş. Adam rahat durmuyor bir türlü...
  8. Elimde referans olarak sadece 0-53452'nin çiziminde var. Başka F-102'lere uygulandığına dair bir bilgiye sahip değilim, ama bence mümkündür. Bu boyamanın bazı F-100'lere de yapıldığını, Yunanistan Nato'ya geri döndüğünde "dostlarımıza(!)" ayıp olmasın diye gerizekalının birinin emriyle uçaklardan silindiğini biliyorum, hatta böyle bir F-100 resmi de var arşivimde. Dolayısıyla harekata katılan uçaklar tarafından taşındıysa başka F-102'lerde de olabilir. Fakat, dediğim gibi, elde tek somut bilgi bahsettiğim uçağa ait...
  9. Kıbrıs forsunun boyalı olduğu uçağın seri numarası 0-53452'dir.
  10. Sevgili arkadaşlar, Bu uçağın boyası sadece bizde değil, tüm dünyadaki modelcileri tereddütte bırakan bir BİLİNEN muammadır. Boya kodunun FS16473 olduğunda zerre şüphe yoktur. Fabrika çıkışında, metalik ve kamuflajlı olanlar hariç, uçakların tamamı bu boya ile boyanmıştır, tüm yabancı kaynaklarda yazan budur. Resimlerde gördüğünüz grinin envai tonu (öyle bir kitap ve de film vardı galiba ) da çoğu 70'lerin başında çekilmiş değişik kalitedeki resim baskısı ile alakalı... Bizde uçak boyamak yakın zamana kadar pek rastlanılan bir durum değildi, gelen uçaklara sadece fors ve numara boyanırdı, yani mavi veya grinin başka bir tonuna boyamak söz konusu değildir. Diğer taraftan, hava şartları ve fotoğraf kalitesinin uçağı bazı resimlerde mavimtrak bir gride gösterdiği doğrudur. Fakat yanıltıcıdır. Modelini biraz mavi yapmak isteyen kişi griye bir-iki damla mavi ilave ederek ilerleyebilir. Fakat gerçek renk alt resimdeki gibidir, üstteki gibi değil...
  11. Doğrusunu yapmışsın gri bırakmakla.
  12. Gri abicim, gri... Mavi bir F-102 yok yeryüzünde... Hava müzesindeki uçak işgüzarın biri tarafından maviye boyandı diye millet yıllardır mavi F-102 yapıyor. Yok öyle bir şey, nadir metalik örnekler hariç tüm F-102'ler ya FS16473 kodlu gridir ya da kamuflaj boyalıdır.
  13. 1/6 | Stormtrooper | Hasbro | Ahmet Aslanlı

    Finn'in kan izli miğferini önerebilir miyim?
×