Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal

ismet güralp

ÜYE
  • Content count

    272
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

ismet güralp last won the day on April 27

ismet güralp had the most liked content!

1 Follower

About ismet güralp

  • Birthday 02/03/1970

Profile Information

  • Cinsiyet
    Male
  • Yer:
    Bodrum
  • İlgi alanları
    Maket, dalış, zıpkın avcılığı, balık avcılığı,

Recent Profile Visitors

134 profile views
  1. Kolay gelsin. Gerçekten harika, örnek bir çalışma. Elinize emeginize sağlık.
  2. Merakla bekledigim bir diaromaydi. Elinize sağlık. Buzlanmalar falan super efektler olmuş.
  3. Eline emeğine sağlık Kenan Hocam. Çok güzel çalışma.
  4. 1/72|F/A-18C Hornet|Academy|Burak Bedir

    Elinize sağlık. Müthiş olmuş.
  5. Çok enteresan mühendisliği olan bir kuş bu F-35. İyi iş çıkmış. Elinize sağlık.
  6. 1/72 Hawker FURY Mk.I Revell Kenan Turhan

    Eline emeğine sağlık Kenan Hocam. Yine uçurdunuz bizi. Çok temiz montaj ve final. Kırmızı da müthiş olmuş. Tebrikler.
  7. Hayalet ip, kutecu, sypru.... hmm. evet kendimce modelcik(!)lik dağarcığım uzay zaman ekseninde daralıp büzüşerek hegzagonal yapıda triatlon atladi. Kenan Hocam daha krem tüplerini hazmediyoz yaaa. Gene eline sağlık.
  8. Guzel bir kuş olacağı belliydi de, bu kadar mı guzel olur yaa. Tebrikler Umut Hocam...
  9. 1/225 | HMS Victory | Revell| İsmet Güralp

    Komutanım , cahil cesareti işte. Hediye gelmişti. Uzun surede bitirdim. Daha da bu kitlere girmem artık. Tesekkurler.
  10. Mümtaz Abi, görgümüz bilgimiz artıyor. Sağolasın. Kit acayip güzel, emek daha da güzel.
  11. 1/225 | HMS Victory | Revell| İsmet Güralp

    Kitin kendi yelkenleriydi. Plastik.
  12. 22 Euroluk Gümrük Muafiyeti Kaldırıldı

    " Seksenler " de baba figürü var ya. " Düşündükçe sinirleniyorum, sinirlendikce düşünüyorum, yine kısır döngüye girecem ... ". Ayni durum.. Nokta.
  13. Komutanim, sen buna gerçek muhimmat da hazirlarsin. 😁😁😁
  14. 22 Euroluk Gümrük Muafiyeti Kaldırıldı

    Arge, üretim ve ticaret. Bu ana 3 konuda çoooooooook zayifiz. 1. Arge ; dunyada en zengin 10 kişiden 8 i, 10 firmadan 9 u bilişim sektöründe. Bilişim arge demek. Düşünme demek. Özgür ve sınırsız. Bunda zaten sınıfta kaldık. 2. Uretim ; argeden yoksun oldugumuzdan uretim pahali ya da gereksiz görünüyor. " Nasılsa yapan var, alip satarim " genetik kod olmuş. Montaj ulkesi olduk. bu da tembellik getiriyor. logaritmik olarak hem de... 3. Ticaret ; arge ve uretimin yoksa ticaretten zaten anlamazsin. Tüketici oluverirsin. Ne sunarlarsa ona razi olursun. yillaaar once bir müzik yarisma programinda genc bir juri uyesi elestirmen herkesin begendigine hep itiraz ederdi. " Nota tekrari yapiyoruz. Araya iki nagme koyup yeni şarkı diye yutturuyorsunuz. Toplum olarak vasata alistirildik " dedi. Sildiler cocugu. Yerden göğe haklıydı. Kendi otomobilimiz yok ki, modelini bile uretememek, hep disariya muhtaç olmak , dolayısıyla vergiler gücümüze gitmemeli.
×