Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
             

Kahraman Ege Ceri

ÜYE
  • Content count

    733
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Kahraman Ege Ceri last won the day on November 5 2019

Kahraman Ege Ceri had the most liked content!

2 Followers

About Kahraman Ege Ceri

  • Birthday 08/22/1996

Profile Information

  • Cinsiyet
    Male
  • Yer:
    İstanbul/Ataköy

Recent Profile Visitors

1,118 profile views
  1. 1/144 I Tornado ECR TigerMeet 2011 I Revell I K. Ege Ceri

    Çok teşekkür ederim Hasan hocam
  2. 1/144 I Tornado ECR TigerMeet 2011 I Revell I K. Ege Ceri

    Aynen öyle abi anca al masanın üstünde rafta falan izle uzaktan uzaktan
  3. 1/144 I Tornado ECR TigerMeet 2011 I Revell I K. Ege Ceri

    Teşekkür ederim. Ben de oldukça memnun kaldım. Zaten 3-5 parça birleştirip onların da sorun çıkarmaması gerçekten iyi. Bakalım stokta aynı ölçekte yine Tigermeet şemalı F-15 de var onun da sorun çıkaracağını sanmıyorum. Teşekkür ederim Bayram hocam beğenmene sevindim. Bittikten sonra avcuma koyup bakmak masadaki bir 32 ölçeğe bakmaktan daha başka bir haz verdi bana da
  4. 1/144 I Tornado ECR TigerMeet 2011 I Revell I K. Ege Ceri

    Ben de Mümtaz abiden heves etmiştim valla Kartopu etkisiyle 144'ler artacak herhalde
  5. Abi başınız sağolsun Allah sabır versin
  6. 1/144 I Tornado ECR TigerMeet 2011 I Revell I K. Ege Ceri

    Teşekkürler beğenmenize sevindim. Teşekkür ederim
  7. 1/144 I Tornado ECR TigerMeet 2011 I Revell I K. Ege Ceri

    Teşekkür ederim. Aslında ilk dekali (burun kısmındaki büyük bölüm) uyguladığım sırada bile öyle bir kırıştı ki dedim battı model... ama daha sonra microsol ve saç kurutma makinesi yardımıyla mükemmel bir şekilde oturdular ve sağolsunlar sinirlerimle oynamadılar
  8. 1/144 I Tornado ECR TigerMeet 2011 I Revell I K. Ege Ceri

    Ben https://www.toysall.com.tr sitesinden almıştım. Dediğim gibi stoktaki son üründü ama belki güncellerler.
  9. 1/144 I Tornado ECR TigerMeet 2011 I Revell I K. Ege Ceri

    Anlaşılan pek çok kişi ilk model olarak seçmiş kendisini Teşekkür ederim. Teşekkürler abi. Valla bir girişince sonucu geliyor bence, zaten bir haftalık iş, dedim ya arada değişiklik olsun diye zaten olmasa bile verdiğin paraya üzülmeye değmemesi ve çok az malzeme harcamak da cabası Teşekkür ederim.
  10. Modelin tarihinde bir yanlışlık yok zaten. Demek istediğim şuydu ki http://www.hobimaket.com/bitenmodeller.html/ sayfasında bu modelin üzerine tıkladığımda Ahmet hocamın Ferrarisinin sayfası açılıyor. Hala da düzelmiş değil. Sanmıyorum ama belki de sadece bende böyledir. Neyse daha da meşgul etmeyeyim, ısrar etmeyeyim
  11. 1/144 I Tornado ECR TigerMeet 2011 I Revell I K. Ege Ceri

    Teşekkür ederim. Bir minik F-15 de bende var yine TigerMeet boyamalı versiyon. Yarışmaya sokacak modellere sürenin yaklaşmasıyla karar vermeyi düşünüyorum şimdiden girmektense, ne olacağı belli olmaz Çok teşekkür ederim Teşekkürler. İlk maket için oldukça zorlayıcı olabilir dekaller sebebiyle, iyi ki hobiden soğutmamış Teşekkür ederim Teşekkürler abi. Bence stoklarda olmayı hakediyor bu tarz modeller. Sıkılınca aç bitir tarzı Yalnız ben internette bir siteden stoktaki son ürünü model-set halinde 40 liraya aldım. Diğer sitelerde bakıyorum 80-90 liraya satılıyor. Bu fiyat da biraz fazla bence ama sen bilirsin tabi Teşekkür ederim beğenmenize sevindim.
  12. Merhaba, Ciddi bir projeye başlamadan arada çerezlik bir model yapmak istedim ve bunun sonucunda Revell'in 04846 numaralı bu kitini yapmaya karar verdim. Bu ölçekteki ilk modelim olduğu için özel bir yanı da var. Uzun zamandır minik bir kuş yapmak istiyordum Normalde böyle alacalı, yanarlı dönerli boyamaların pek hayranı olmasam da bu oldukça hoşuma gitti. Kit hakkındaki görüşlerime gelirsek memnun kaldığımı söyleyebilirim. Uyum sorunu hiç yaşamadım, montajı zaten 5 dakikada tamamlıyorsunuz. Kanatlar istenen açıya göre ayarlanabiliyor. Dekaller ise gerçekten çok kaliteliydi. MicroSet ve MicroSol ile (biraz da saç kurutma makinesi yardımıyla) yüzey detaylarına oldukça iyi oturdular. Dekalleri uygulamak iki tam günümü aldı, beklediğimden daha çok uğraştım. Kılavuzda bazı dekallerin numarası belirtilmemiş veya yanlış yazılmış, yapacaklar bu konuya dikkat etmeli. Ayrıca buruna çok az ağırlık da konabilir. Bitince model dengede duruyor ama çok sağlam basmıyor yere, bazı fotoğraflarda Patafix ile tutturmak zorunda kaldım.
  13. Ana sayfada başlığa tıklayınca değil de Biten Modeller sayfası üzerinden küçük resim üzerine tıkladığınızda başka bir modelin sayfasına yönlendiriliyorsunuz. Ben iki cihazda denedim bu şekildeydi yani.
  14. Moderatörlere bir uyarıda bulunmak istiyorum; Biten Modeller sayfası içindeyken bu modelin üzerine tıkladığımızda başka bir sayfaya yönlendiriyor bağlantı. Düzeltilmesi mümkünse iyi olur bence.
×