Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
             

Mustafa Çağrı

ÜYE
  • Content count

    222
  • Joined

  • Last visited

About Mustafa Çağrı

Recent Profile Visitors

801 profile views
  1. Benim yaptıklarım maket, Ustaların yaptığı model, Sizin yaptığınız sanat hocam. Ellerinize sağlık.
  2. Süper çalışma. Eline sabrına sağlık hocam:)
  3. 1/72 | T-54 B | Ammo | Gökay Yalçın

    Eline sağlık Gökay bey. Kolay gelsin
  4. Fabrikadan sıfır km olsun bu maket diye niyetlenmiştim ama panel çizgileri bile kaybolunca dayanamayıp monotonluğu kırmak adına biraz eskitmeye çalıştım:) alt gövde ve yakıt tanklarını da biraz eskitip minik kuşu bitireceğim:) Fotoğraf kalitesi için kusura bakmayın:( Küçük ama eğlenceli😀 Tavsiyelerinizi ve eleştirilerinizi bekliyorum. Bol modelli günler..
  5. 1/72 I Pz Kpfw III Ausf. L I Revell I Kürşat Kaan Kerimoğlu

    Elinize sağlık. 72 ölçekte böylesine kararında eskitme büyük başarı. Benim son yaptığım 72 ölçekte son anda fren yapmasam chippingden ana boya kalmayacaktı:))
  6. Eline sağlık Fatih bey. Çok güzel olmuş.
  7. Çok teşekkür ederim. Zaman buldukça incelemeye çalışıyorum. Ama sanırım resimlerin çoğu patlamış. Yine de güzel paylaşımlar var.🙂
  8. Aynen hocam arızalı yerler mevcut. İlk defa jet yapıyorum (hoş toplamda da bir elin parmaklarını geçmez yaptığım maket sayısı:) nereye nasıl eskitme uygulayabilirim çok da fikrim yok açıkcası. Referanslara bakarak bişeyler yapmaya çalışacağım🙂 Decalden önce ve sonra olmak üzere 2 kat vernik uyguladım. Panel çizgileri filan zaten belirgin değildi vernikle de iyice doldu pek yapacak bişey kalmadı sanırım. Sadece bi kaç tonlama yapmaya çalışacağım. Dediğin gibi gözle görülmeyen bi çok şeyi fotoğraf çekince farkettim🙂
  9. Teşekkür ederim. Ben de çok acemiyim yaptıkça öğrenecez diye zorluyoruz bakalım🙂
  10. Teşekkür ederim Alperen☺️
  11. Sayenizde sürekli yeni şeyler öğreniyoruz. Standart uygulama sırasının dışına çıkınca da harika sonuçlar alınabildiğini görüyoruz. Çok teşekkürler Gürkan hocam. Tüm yazdıklarınızı not aldım mutlaka yeri zamanı geldiğinde deneyeceğim.
  12. Az detaylı, az parçalı, bol oturma problemli bir kit. Bence kitin ebatları da gerçeğini pek yansıtmıyor. Çünkü genel montajı yapıp toparladıktan sonra phantom un o hafif tombul görüntüsünü pek yansıtmadı. Montaj aşaması çok kısa sürdü ama macun zımpara işi epeyce zorladı ve sonunda pes edip ne çıkarsa artık diyerek devam ettim. Montaj aşamasında fotoğraf çekmemişim:) Anaboya, vernik, decal, vernik aşamalarını tamamladım. Decaller gayet ince ve güzeldi. Biraz eskitip(metalik kısımları daha gerçekci göstermeye çalışacağım) satin vernik ile bitirmeyi düşünüyorum.
  13. mutlaka deneyeceğim:) Decal sonrası verniği de mi sprey kullanıyosunuz hocam? bir de tamiyanın ts-80 mat sprey verniğini ben de kullanıyorum. ama verniği toz pastelle yaptığım toz, çamur vs. üstüne uygulayınca beyazlanma oluyor. siz de böyle bir sorun yaşadınız mı? farklı sabitleme ürünleriyle denemeler (fixer, terebentin vs.) Ts-80 öncesi; ts-80 sonrası; sizin güzelim modelin başlığını da biraz şişirdik kusura bakma Gürkan hocam:)
×