Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal

Yiğit ÇULHA

ÜYE
  • Content count

    152
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Yiğit ÇULHA last won the day on October 30 2017

Yiğit ÇULHA had the most liked content!

About Yiğit ÇULHA

  • Birthday 12/16/1985

Profile Information

  • Cinsiyet
    Male
  • Yer:
    Ankara

Recent Profile Visitors

948 profile views
  1. Güzel model. Elinize Sağlık.
  2. Sağolun. Aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz ben sadece yalıtım straforu ve silikona para verdim totalde 40/50 TL arasına mal oldu. Fanlar eski bir laptop soğutucusundan alndı. Çok teşekkür ederim
  3. Bundan var bende yıkama eskitme olayı bunlar ile olmuormu
  4. Benim bir fikrim var ama AB nin haznesine pigmenti sulandırıp sıksam sonrada kulak pamuğu ile temizlesem nasıl olur?
  5. Merak etme abicim aklımda. Siyah pgmentim kalmadı bir ara alıp yapıcam .
  6. İç mekan dekal'leri ve gövde birleşti. Bazı yerlerde açıklıklar var dolgu yaptım yarına donsun zımpara ve 1 kat daha boya işlem tamam.
  7. Teşekkür ederim abicim. Sağolasın bakalım olabildiğince güzel yapmaya çalışıcam.Amin canım cümlemize. https://tr.aliexpress.com/item/Dual-Action-Airbrush-Tattoo-Kit-With-Compressor-Pro-Aerograph-Cosmetics-Body-Paint-Tool-Air-brush-For/32799451207.html?spm=a2g10.10010108.1000014.3.4e50185fQ6BVqA&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.106568.000000000000000&scm_id=1007.13338.106568.000000000000000&scm-url=1007.13338.106568.000000000000000&pvid=4d544b36-a162-4353-805c-7606a5671550 Teşekkür ederim Can abi.
  8. Yeni yaptığım boya kabini ve çinden getirttiğim airbrushın azırlıklarının ardından aylar önce aldığım kite nihayet başladım. Fotoğraflar çok bölük pörçük genelede aldığım airbrushın nasıl boyama yaptığını göstermek amaçlı olcak biraz. Alttaki resimde bir miktar yapıştırıcı lekesi gözüküyo kontrol panlleri takılırken oldu kabuğu kapatmadan rötuş atılacaktır.
  9. Elinize sağlık çok güzel olmuş.
  10. Porsche olsun da ağaç kabuğundan olsun. Elinize sağlık.
  11. 1/48 | Nieuport 17 | Eduard | Aymer Güneş

    Aymer bey çok iyi gidiyor.
  12. Fena olmuş valla. Ellerine sağlık abi finali dört gözle bekliyorum.
  13. 1/48 | Nieuport 17 | Eduard | Aymer Güneş

    Bana hala egzoz'muş gibi geliyo ama siz bilirsiniz Aymer Bey.
  14. 1/48 | Nieuport 17 | Eduard | Aymer Güneş

    Ben bir kaç tane buldum bunlar size yol gösterecektir
  15. 1/48 | Nieuport 17 | Eduard | Aymer Güneş

    Yapım yönergesinde eğer oraya bir parça gelmiyor ise muhtemel egzoz olabilir yok şüpheniz varsa marka model yazıp netten bitmişine bakarak orada ne olduğuna dair bilginiz olabilir
×