Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal

Erhan Kordon

ÜYE
  • İçerik sayısı

    160
  • Katılım

  • Son ziyaret

Erhan Kordon Hakkında

Profile Information

  • Cinsiyet
    Male
  • Yer:
    Değirmenaltı / TEKİRDAĞ

Güncel Profil Ziyaretleri

688 profil görüntüleme
  1. Ayın Güzelleri / Eylül 2018 | Best Model Of The Month / September 18

    Bilimkurgu vs tüm kalanlar tek kategoride toplanınca seçmek zor olmuş. Ama herkesin eline sağlık yine çok güzel emekler var.
  2. 1/72 | Opel Blitz Omnibus W39 | Roden | Mümtaz Yıldız

    Abi sıkma canını üstesinden gelirsin. Harika oluyor. Ellerine sağlık.
  3. 1/24 | Lamborghini Veneno | Fujimi | Ziya Günce Heptürk

    Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık.
  4. 1/72 | Sd.Kfz.234/2 Panzerspahwagen PUMA | Hasegawa | Mümtaz Yıldız

    Abi senden enfes bişi bekliyorum her zamanki gibi 😁 yetiştirirsin merak etme bir aksilik olmazsa.
  5. 23. Hobimaket Buluşması ( 28 Ekim 2018 Pazar Saat 13:00 Kadıköy )

    1. Gökay Yalçın 2. Umut Can Aydın 3. Can Gürkök 4. Hikmet TÜRKKAN 5. Aydın Kaynak 6. Kahraman Ege Ceri 7. Bayram Koçer 8. Mutlu Toker 9. Yunus Emre Coşkun 10. Ahmet Özşen 11. Erhan Kordon Çalışma düzenime göre uygun görünüyor. Bir aksilik olmazsa gelmeyi planlıyorum.
  6. 1/12 │ Yamaha XV1600 Roadstar │ Tamiya │ Halil Ün

    Üstad enfes oldu bu. Ellerine sağlık.
  7. Ayın Güzelleri / Ağustos 2018 | Best Model Of The Month / August 18

    Bu ay ne zormuş güzeli seçmek yahu. Herkesim emeğine sağlık tüm modeller çok iyi.😁
  8. 1/72 | BEECHCRAFT D-185 | PM ModeL | Mümtaz Yıldız

    Abi eline sağlık yine muhteşem. Senin şu kademe kademe sunumuna bayılıyorum. Bundan sonraki modelimde ben deniycem bakalım 😁
  9. Güzel olmuş elinize sağlık.
  10. 1/43|Subaru Impreza WRC '00 | Airfix | Ömer Onat YILDIZ

    Fatih abi. 6 yaşında bir modelci için gayet başarılı. Abi diyorum umarım kızmazsın bu samimiyet nerden geliyo falan diye. Ama hani forumda aile gibiz 😁 Abi resimlerin üzerine açıklayıcı bir yazı yazarsan yorumlarda ona göre dengeli gelir. 6.yaşındaki oğlumun ilk model denemesi falan misal olarak. Ufaklığın gözlerinden öpüyorum. Benimkide 4 yaşında kırmaktan başka bişi yapmıyor. Model yapamıyorum evde 😂
  11. 1/24 │ Ferrari F40 LM │ Fujimi │ Halil Ün

    Halil Hocam enfes oldu bu meret be. Ellerin dert görmesin.
  12. 1/24 | Opel Astra V8 Coupe | Tamiya | Taner Onagül

    Ellerin dert görmesin abim. Harika oldu bu.
  13. 1/25 |1967 Chevrolet Chevelle SS396 | AMT | Erhan Kordon

    Teşekkür Ederim Gökay. Bu seferde istediğim gibi olmadı. Tecrübesizlik işte. Yaparak Öğreniyorum. Teşekkürler. O kadarda iyi değil abim. Ama yaptıklarımın en iyisi oldu. Beğenmene sevindim. Teşekkürler. Evet söküp Alclad attım. Lakin çok hassas meretmiş. Güzel öğretti. Saol Hakan abim. Teşekkür ederim.
  14. Merhaba forum ailesi. İyisi kötüsü ve talihsizlikleriyle peşimi bırakmayan bir model daha bitmiş oldu. Hep bahane hep bahane güzel model yapamıyorsun diyenleriniz olabilir ama talihsizlikler peşimi bırakmıyor işte. Genel olarak AMT olmasına karşılık kalıbı temiz ve fazla çapaklı olmaya oturma problemi çok az yaşatan güzel bir kit. Tek hatam zor bulunan bir kit olmasına karşılık çok tecrübesizken yapmaya cesaret ettiğim ve batırdığım bir diğer model olarak tarihe geçti. Bir sonraki modelde görüşmek dileğiyle esen kalın. 37948119_10156379404498956_2753800521864183808_o by Erhan Kordon, on Flickr 37912408_10156379403713956_7336058330617479168_o by Erhan Kordon, on Flickr 37904711_10156379402623956_4834282327859265536_o by Erhan Kordon, on Flickr 37881994_10156379404118956_6045232727580475392_o by Erhan Kordon, on Flickr 37854395_10156379403508956_5434200602395541504_o by Erhan Kordon, on Flickr 37852840_10156379405348956_1865134873077874688_o by Erhan Kordon, on Flickr 37837569_10156379403293956_7995026817721303040_o by Erhan Kordon, on Flickr
  15. 1/35 | Swamp Truck | ? |Baki Temel

    Baki agam döktürürsün yine. Ellerin dert görmesin. Bayıldım. Merakla takipteyim.
×