Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
             

Ahmet Gürkan

ÜYE
  • Content count

    2,164
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

Ahmet Gürkan last won the day on January 7 2021

Ahmet Gürkan had the most liked content!

4 Followers

About Ahmet Gürkan

  • Birthday 08/26/1983

Profile Information

  • Cinsiyet
    Male
  • Yer:
    Ankara

Recent Profile Visitors

5,771 profile views
  1. 1/72 | M113A1| Trumpeter| Şerif Sadık

    Elinize ve "gözlerinize" sağlık Bu kadar minik bir model için gayet güzel detaylandırmışsınız. Bizim gibi astigmatlara göre değil Zamanında çok 72 ölçek yaptım ama artık bizden geçti sanırım
  2. Tüplü mü dizel mi bu abi? piyasası ne? Kasko ne çıkıyor buna?
  3. Valla benim de ilk defa bir paletim içime sindi Aşağıdaki boyanın marifeti desem daha doğru olur https://www.artsanatsal.com.tr/vallejo-mecha-weathering-17ml-69-507-dark-rust-was
  4. Sağol İsmet hocam... Kocaman olmasa da irice biraz evet Ama bir Jagdtiger gibi, Pzh2000 gibi kadraja sığmayacak kadar büyük değil
  5. Merhaba yoldaşlar, Haziran başında başladığım, sıcaklarda zar zor ilerleyen bir çalışma oldu. Yapım aşamalarını düzenli olarak fotoğraflayamadım, o yüzden direkt bitişten girdim mevzuya. Tamiya'nın 35194 numaralı kiti. Zimmerit çıkmıyor içerisinden, Tamiya 12647 numaralı zimmerit dekal setini uyguladım. Kendinden yapışkanlı bir ürün, birebir uydu zaten. Başka bir ekleme yok, kutudan çıktığı gibi yaptım.
  6. Ali express vergisi

    Bu başka birşey sanırım. ÖTV tarifesine atıf yaptığına göre, ÖTV'ne tabi bir ürün ithal etmiş olabilirsiniz. ÖTV ile gümrük vergisi farklı şeylerdir. Bireysel posta yoluyla yapılan ithalatlarda gümrük vergisi bir nevi KDV yerine alınıyor. Ama ÖTV başka bir vergi. Yani gümrük %18-20 vergi alırsa o mükerrer sayılmayacaktır.
  7. 1/35|M1134 Styrker|AFV Club|Ahmet Gürkan

    Teşekkür ederim... Teşekkür ederim Bulut abim, çanta branda boyalı, pek tonlama yapmadım onlara fark yaratamadı ellam Teşekkür ederim Kenan abim. Sarı disko topunda özel bir işlem yok aslında ama tek olayı şu; fırça ile sürerek değil de dokundurarak bolca uyguluyorum. Şeffaf, pürüzsüz ve kalın bir katman oluşuyor böylece. Parça şeffaf değilse eğer, önce silver ile boyayıp sonra ilk dediğimi yapıyorum, hemen hemen aynı neticeye varıyor... Senin kutsal krem tüpünü bilmeyen yoktur canım, yakında krem tüpünden Baky abinin bir kopyasını yapacağından endişe etmiyor değiliz hani
  8. 1/72 I E100 I Trumpeter I Kürşat Kaan Kerimoğlu

    Doktorum modellerine ve fotoğraflarına sınıf atlattın. Bariz bir şekilde daha yakışıklı modeller çıkmaya başladı elinden. Evlilik ve Körfez havası yaradı sana... Kelinden öpüyorum canım
  9. Güncelleme yapalım da çalışmıyor demesinler... Renk: Mr.Hobby H340 Field Green. Mr.hobby 1000 astardan sonra, 2 kat olarak ana rengi attım, sonrasında beyazla ve çok az sarı ile açarak tonlamaları yaptım. Sonrasında beyazla daha da açarak, somunlara perçinlere küçük dokunuşlar yaptım. Tamiya ABD modern askeri aksesuar setlerinden toparladığım 8-10 tane mühimmat, bidon, miğfer, çanta zamanzingoları ile sepetleri doldurmaya çalıştım. Bu araç çok daha fazla aksesuarı kaldırır ama elde mal olmayınca yapacak birşey yok. Fakir modeli böyle oluyor, az aksesuarlı Gölgeleme, tonlama işlerini 502 abteilung yağlı boyaları ve matt effect thinner kullanarak yaptım. Önce kahverengi ve çok az sarı kullanarak genel bir filtreleme yaptım. Sonrasında sarı, beyaz, mavi+yeşil ve kahverengi tonlarını yerine göre farklı ağırlıklarla kullanarak panellere tonlama çalıştım. Öncesi ve sonrası pozu Bundan sonraki aşamalarda kurumuş çamur ve toz ağırlıklı çalışacağım. Uçuk kaçık işler, aşırı b.klamalar olmayacak
  10. Teşekkür ederim üstadım sağolun. Bitmiş halini şöyle takdim edeyim
  11. Adamda her yol var yav! Uçak yapıyor oluyor, sivil yapıyor oluyor
  12. Sağol Burak... Trumpeter muhtemelen daha iyidir ve daha tuzludur, seçim senin artık Valla benim gözüm aslında m1128'deydi ama bu indirimde olunca, bunu aldık artık AFV club kitleri genel olarak çok başarılı bence, f/p oranında en iyilerden biri bana göre... Sağol Kenan abi, teşekkür ederim...
  13. Sağol abi teşekkürler. Normalde bu kadar uzatmam işleri de, bu aralar "yıl sonu işleri mali müşavirin kabusu" isimli bir dizide figüranlık yapıyorum da ek iş olarak, onun için enerji kalmıyor buna
  14. Sağol Muhteşem. Ben de ilk defa böyle bir kırkayak yapıyorum, palet dizme derdi yok o güzel bişey bak
×