Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
             

Kürşat Kaan Kerimoğlu

ÜYE
  • Content count

    5,498
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    117

Kürşat Kaan Kerimoğlu last won the day on May 15

Kürşat Kaan Kerimoğlu had the most liked content!

About Kürşat Kaan Kerimoğlu

  • Rank
    Amateur Scale Modeller
  • Birthday 02/24/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://ASModeller.blogspot.com

Profile Information

  • Cinsiyet
    Male
  • Yer:
    İzmir

Recent Profile Visitors

8,053 profile views
  1. Hobi Hesaplarımızı Takipleşelim

    Ben genelde instagram üzerinden paylaşıyorum bitirdiğim modelleri: https://www.instagram.com/amateur.scale.modeller
  2. hobidetay.com resin detay set ve diorama objeleri

    Gittikçe ürünleri geliştiriyorsun Muhteşem. Tahtanın dokuları güzel olmuş gerçekten.
  3. 1/35 I Challenger 2 TES I Ryefield Models I Fatih Taş

    Abi ben hayatım boyunca sadece 1 tane müzede duran tank gördüm. Benim söylediklerimi modelci gözüyle bakan bir kişinin yorumları olarak değerlendir lütfen.
  4. 1/35 I Challenger 2 TES I Ryefield Models I Fatih Taş

    Abi eline sağlık. Ben genelini çok beğendim ama çamur kısmını beğenemedim. Sanki modele etek giydirmişsin gibi olmuş. Islak çamur, kuru çamur, toz sıralaması doğru ama doğal değil. Araç yanlardan aşırı çamur almış ama tekerleklere bir tane çamur parçası bile bulaşmamış. Bir de paletler yan zırhlara göre çok içerideler. Oradan nasıl çamur fırlattılar da yandaki ek zırhlar çamurlandı? Paletlerden sıçramadıysa o çamur nereden geldi? Eğer araç o seviyeye kadar çamura batmış diye düşünmüşsen abi sonuçta asker geçmişi olan bir abimiz olarak bir tankın o derece çamura girebildiğini gördün mü? Bence şu alttaki gibi bir eskitme daha doğal olurdu:
  5. 1/72 I Tiger I Ausf. E I Revell I Kürşat Kaan Kerimoğlu

    Abi maalesef öyle bir yerdeyiz ki o ürünlere ulaşmamız imkansız. Ulaşsak da ateş pahası ürünler. Artık sadece kutudan çıktığı haliyle yapabiliyoruz modelleri. Abi dediğin gibi aklımda olan modelleri çıkartamadığımdan pek mutlu etmiyo beni modeller. Bu modelde renk olarak da pek mutlu olamadım. Normalde 2 ton açık yapmak lazım. ben 5 ton açık yapınca olması gerekene ulaşmadı renk de.
  6. Abi eline sağlık. Benim iç detaylandırman hoşuma gitti. Dökülmeler de kararında. Ama keşke önce paletlerin tüm montajını bitirseydin. Muhtemelen yüz defa ayrılıp kırılıp seni deli edecekler. En azından boyanmamış modeli fırlatıp kırmış olurdun. Şimdi onca emek var ortada kırılınca yazık olur.
  7. 1/72 I Tiger I Ausf. E I Revell I Kürşat Kaan Kerimoğlu

    Teşekkür ederim. Namlu freni sanki orjinal tankın resimlerle aynı gibi ama benim seçemediğim bir fark da olabilir tabi. Daha önce hiç dikkat etmemiştim o kısma. 72 ölçekte bu tür halat, makineli tüfek, kürek gibi aletler hep overscale. Bu ölçeğe göre küçültmek zor oluyor sanırım. Çıplak gözle kalıp izini görmemiştim ama resimlerde çok belirgin. Aslında elimde her boydan halat yerine kitlere eklenebilecek metal halatlar vardı ama hanım onları tel diye çamaşırlığı balkon demirine sabitlemekte kullanmış. Ben de orada doğal paslanıyolar diye elleşmedim. KEşke değiştirseymişim kitteki plastik halatla. Dekaller de benim tembelliğime geldi. Aslında iki kat parlak vernik arasına hapsetmem gerekirdi. Ama üşendim ve ikinci kat parlağı atmadım. Gerçekte dekaller belirgindi ama koyu pigment altında bırakarak kamufle etmeyi denedim. Başarılı olmamış maalesef.
  8. 1/72 I Tiger I Ausf. E I Revell I Kürşat Kaan Kerimoğlu

    Teşekkür ederim abi. Bu aralar gazım kaçık. Bi hevesle başlıyorum sıkılıp yarım yamalak bitiriyorum. Teşekkür ederim Aynen adam başımıza delükçübaşı kesildi. Valla 72 ölçekte makineliler çok küçük oluyor. Ben nasıl delinir bilemiyorum. Teşekkürler
  9. 1/72 I Tiger I Ausf. E I Revell I Kürşat Kaan Kerimoğlu

    Yaw 72 ölçekte o namluyu nası delcem ben? Toplu iğne ucu kadar orası.
  10. 1/35 I Entwicklungsfahrzeug E10 I Trumpeter I Kürşat Kaan Kerimoğlu

    Teşekkür ederim abi. Teşekkür ederim. Bence o isim değil tamlama: "Bunuyazantosunokuyanakosun E10"
  11. 1/72 I Tiger I Ausf. E I Revell I Kürşat Kaan Kerimoğlu

  12. 1/72 I Tiger I Ausf. E I Revell I Kürşat Kaan Kerimoğlu

  13. "Hiç bir Tiger 1 bitmez!" diye etrafta dolaşan hurafeyi kırmak için başlayıp baktım bitmiyo yalap şap pigmentleyip bitirdiğim bir model oldu. Hakan Karlı 72 ölçekte rengi 1-2 ton açık boyayın der her zaman. Ben heralde 5 ton açık boyayınca ne yaptıysam rengi koyulaştıramadım. Monotonluğu kırsın diye namluya Enes'in brandadan yaptım ama o da yetmedi. Fotoğraflarda koyu pigment baya bir baskın çıkmış. Aslında 3 farklı pigment var üzerinde. Işık parlayınca açık renkler yok olmuşlar.
  14. 1/35 I Entwicklungsfahrzeug E10 I Trumpeter I Kürşat Kaan Kerimoğlu

    Topun o kısmı kutudan bu şekilde dökümlü çıkıyor. Güzel düşünmüşler bunu. Dekalleri zayıftı bira ben de hiç takmadım. Cidden modifiye tofaş gibi. Bi tüpü eksik.
  15. 1/35 I Entwicklungsfahrzeug E10 I Trumpeter I Kürşat Kaan Kerimoğlu

    Teşekkürler Viktor kardeş. Saolasın Enes. Pek öyle iyi bişi çıkmadı ortaya ama bayıyosa bi yerde bırakmak lazım. Teşekkür ederim Teşekkürler Mümtaz abi.
×